Monday, May 26, 2008

PaStI

Ari nie tak tau nak tulis apa dah, cuma nak kongsi ngan korang yang aku telah membuat keputusan yang agak besar untuk berhenti kerja.Bukan menganggur tau tapi pi joint company baru yang jauh lebih baik dari apa yang aku ader sekarang.Tapi aku tak tau la dia suka ker tak apa yang aku buat nie. Tapi kadang2 respon dia nie mcm menyokong apa yang aku buat tapi kadang2 mcm tak suka... tapi apa2 hal pon i dah inform u sebelum i buat keputusan. Aku akan menjadi lebih rindu lepas nie. Tak der sapa nak teman aku makan, takder sapa nak tgk aku waktu tgh hari, aku plak tak dapat tgk dia tido depan mata aku... aku akan merinduimu sayang. Beberapa hari nie aku rasakan hidup kami berjalan seperti biasa aku suka tidor dalam pelukan dia.Oh ya malam tadi aku tak boleh nak tido bila dengar dengus dia, demam la plak, aku tau dia penat bekerja... kasian dia. Tadi kami makan tgh hari sama then dia hantar aku ke tempat kerja indah nyer beb.. best la kalau dapat ari2 mcm nie... best bangettttt. Malam nie dia janji nak ons aku tunggu di rumah huhuhuhu.

No comments: