Thursday, May 29, 2008

KaCaU-kaCaU

Aku selalu mengharapkan hari2 yang indah bila aku bangun dari tido. Tetapi sangkaan aku silap, hari nie aku begaduh la plak dari serdang sampai la ker CM, peh tention aku beb. tak tau la nak ckp apa lagi . Dia tak tau kot yang aku sayang kat dia mcm nak giler.Semalam kami bertengkar mulut, sebabnya kecik jer pasal dia tak pi keja, tapi aku rasa dia tak patut tipu aku, dah petang baru dia ckp yang dia tak pi keja pastu suh plak aku pegi cm, cuma bagi aku dia dah start mengungkit ler plak.Dia kata dia cuti sebab nak buat keja umah yang aku patut buat tapi aku tak settlekan.Apa la salah nye kalau dia jujur sikit ngan aku, aku nie jenis tak kisah. Kekadang aku tak paham la dengan dia.Aku plak rasa dah habis jujur dah tak der rahsia aku ngan dia.Tapi dia selalu tembak aku ckp yg aku still sembunyikan rahsia dari dia. tak paham-tak paham. Yang menambahkan aku hangin tu sebab dia boleh plak ajak aku pi spa kat brieckfield, padahal dia tau aku memang tak suka pi tempat2 mcm tuh, aku takmau org pandang tak baik, if spa tu yang biasa2 aku fine. tak tau la nak ckp apa lagi. Oh yer sepanjang perjalanan pagi nie, tention aku mcm aku jer yang buat salah kat dia.Aku nie plak dah besar panjang dan aku tau kot nak menilai apa yang aku boleh buat n apa yang aku tak leh nak buat.HAri nie aku dah mcm bernekad kalau boleh aku tak mau dok serumah ngan dia lagi. Takut la kalau menyusahkan. Aku kena paham la kot, lagi pon dengan kerja baru yang aku pilih nie aku mungkin agak sibuk.Mungkin betul ckp dia lepas nie aku boleh jalankan kehidupan aku mcm dulu. Tak perlu takut na buat apa yang aku rasa perlu aku buat. Mungkin dengan apa yang aku pilih ni menjadi yang terbaik untuk diri aku mungkin kalau hari2 jumpa jemu la kot ek, tapi tu bukan aku la beb, trust me!...Hari nie lak dia jak aku pi IKEA pi beli barang katanyer. aku dah tepon dia jap tadi terpaksa pospone sebab wong dragon nak datang kat opis ader meeting petang nie. Aku harap everything can be fine to day.Aku Akan cba Memahamimu, janji

No comments: