Sunday, May 25, 2008

InDaH NyEr DuNia

Indah nyer dunia, kalau korang nak tau itulah ayat keramat yang ingin aku laungkan biar semua orang tau aku terlalu gembira sekarang nie. Sejak aku jumpa KG nie mcm2 aku belajar ader yang manis kekadang ader gak yang menduga iman aku. Rasa macam nak jer aku campakan dia ke laut biar jerung-jerung ganas makan dia. tapi sanggup ker aku buat. aku tak mampu beb. Dengan dia nie aku banyak  pasal benda2 lain huhuhuhuhu best ader tak best pon ader.Kesimpulan dia nie bagi aku sangat2 nakal. Peh penat gak aku beb.Aku banyak gak dengar cerita2 pasal dia dari member2 dia tapi buat bodo jerlah.Pendekanlah cerita ek, aku sebenarnya sayang giler ngan poyo huhuhuhuhu. Tapi aku nie ego sikit susah nak tunjukan sayang aku kat dia. Tapi aku nie ada mata  dan aku tau dia sayang giler kat aku. Aku juga tahu apa yang aku ada mungkin budak2 yang penah main ngan dia tak dapat.. tul tak? Aku terus terang cakap i luv u so much n saya tak boleh hidup tanpa awk.Aku berjanji sejak hari tu lagi aku nak cuba bahagiakan dia, aku nak dia rasa selesa sepanjang kami bersama, aku tak nak tgk dia susah sebab aku dan aku nak dia rasa dia tak pernah menyesal sebab pilih AKU dalam hidup dia.Aku ingin menjadi yang terbaik dalam hidup dia, tapi aku mampu ker. Kadang2 aku rasa aku nak jer undur diri, aku cuba lari dari kehidupan dia, aku taknak tgk muka dia walaupun sesaat n aku pernah cuba, tapi aku tak mampu.Dia baik giler ngan aku n aku sayang bangettttttttt sama kamu. Kekadang dia suka tanya aku nie sayang tak dengan dia, aku saja tak mau jawab, padahal hati aku meronta2 nak ckp ngan dia i luvvvvvvvvv uuuuuuuuuuuuu.wahhhh jiwang2 tolonnnnnnng la.huhuhuhuhu.Kekadang aku takut setiap kali telepon dia berdering, bila nada sms dia berteriak rasa aku nak hempas2 jer phone kat lubang jamban... ganas tak aku.Tapi pi la pesetan semua tuh... yang aku tau dia aku punya.Sayang aku sayang kamu sampai mati. muahhhhh...

No comments: