Sunday, May 25, 2008

AKU n POYO'S

salam Buat semua..... tetiba jer nak buat n terus gatalkan tangan nak buat blog nie.... best la kot ek... kat sini leh luah segala2 apa yang aku rasa sebab kekadang aku rasa aku takder tempat or orang yang sesuai kot nak aku luahkan.might be nie jer lah yang boleh melayan perasaan aku... meh sini aku mulakan cerita....Aku nie accually datang dari keluarga yang agak sederhana (kiranya biasa2 jer lah).Cuma aku nie dibesarkan dalam keadaan yang sempurna n penuh plak ngan kasih sayang.. kekadang aku rasa takut nak idup susah beb mungkin kerana hidup masa silam aku yang banyak cabaran, sekarang aku bangga saiapa aku setelah aku jumpa siapa la diri aku yang sebenarnya, aku nie sensitif n mudah plak tersentuh(ala2 feeling dek non). dalam hidup plak aku ader beberapa orang yang aku sayang aku ada mama, papa, adik beradik aku, mak, gf aku and kekasih gelapku. Sebenarnya aku bukak nie pon khas buat kekasih gelapku just nak bagi dia baca tu pon kalau dia sudilah nak baca hasil coretan aku yang bangai nie . huhuhuhuhu.Aku kenalkan korang denagn kekasih gelapku senang2 aku panggil dia poyo jer lah. Ya ampun mcm mana la aku leh terjumpa si poyo nie..tetapi fikir2 balik best giler plak bila dia nie ada.Terhibur la banyak hidup aku nie... entah mcm mana la leh terchatting leh plak dia ayat aku ajak kuar minum2 malam tuh... nak dijadikan cerita leh plak malam tu aku cair n ikut dia.Aku tahu diri aku mcm mana jarang nak merayap n suka dok umah abiskan masa main internet n tengok tv jer kat umah. Malam tuh aku beranikan diri jumpa KG aku nie dok la ronda2 kl, pastu ikut dia pi umah, apa2hal pun gua nak ckp KG aku nie ayat memang power.kalau takkan takkan la aku dok ikut dia balik. kaau dah malam2 nie biasa la statment standard aku mak tak bagi kuar malam hehehehehe.... so selamat la dari menjadi mangsa2 jerung durjana yang ada kat muka bumi allah nie.... nie kira pengenalan jer lah dule ek nanti aku sambung baru la best beb..... jumpa nanti tau

No comments: